Apie klaidas ir klydimą: 6 diena

Žinoma, svarbu valdyti ir klaidos kainą ir pasekmes – tačiau klysti vis tiek yra svarbu. Klaidos yra lyg nuolatinis tikslinimas ir kalibravimas, be kurio tobulėjimas neįmanomas. Nėra jokio kito būdo daryti vis geriau ir geriau, jei neatsiremiama į nuolat daromas klaidas. Didelės pastangos vengti klaidų paprastai reikalauja labai daug pastangų, kurių galiausiai pritrūksta geram veiksmo rezultatui, todėl tai lėtesnė ir mažiau produktyvi strategija. Korporatyviniame pasaulyje sutinkamas raginimas “fail fast” yra būtent apie tai. Klaidos su didele klaidos kaina, be abejo, reikalauja atsargesnės strategijos – kita vertus, pernelyg dažnai pervertiname klaidos kainą arba iš viso apie ją negalvojame, todėl imamės neefektyvaus klaidų vengimo.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *